Totožnost a údaje správce
IČ 10842331
DIČ CZ9755051306
se sídlem U vodojemu 328, 25203 Řitka, Česká republika
mail: xameleonyoga@gmail.com
telefonní číslo: +420703123816
web: www.xameleonyoga.com
1. Základní ustanoveni
Všeobecné obchodní podmínky jsou vydané dle zákona č. 8g/2012 a upravuji vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího prostřednictvím internetového obchodu. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součásti kupní smlouvy, odchylná ujednáni v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek
2. Informace o zboží a cenách
Informace o zboží včetně cen a vlastnosti zboží jsou uvedené v katalogu u jednotlivého zboží. Jsme plátci DPH. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. V internetovém obchodě jsou zveřejněné informace o nákladech spojených s dodáním zboží v rámci České republiky. Případné slevy s kupní ceny nelze navzájem kombinovat.
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Kupující provádí objednávku vyplněním objednávkového formuláře bez registrace nebo prostřednictvím svého zákaznického účtu. Kupující si vybere způsob platby a doručení, počet kusu zboží. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami. Po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím, oznámení o přijeti je doručeno na mailovou adresu kupujícího. V případě že některý z požadavku uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na mail rozměněnou nabídku, což se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je uzavřena potvrzením kupujícího o přijeti této nabídky na mailovou adresu prodávajícího. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závažné. Kupující může zrušit objednávku telefonický nebo na mail (mobile a mail jsou uvedeny v těchto obchodních podmínkách) před oznámením o přijeti objednávky. V případě chybě při uvedení ceny zboží na straně prodávajícího, není prodávající povinen dodat zboží kupujícímu za tuto cenu ani v případě odeslání potvrzení o přijeti objednávky. Prodávající informuje kupujícího o chybě a zašle mu na mail pozměněnou nabídku, což se považuje za nový návrh kupní smlouvy.
4. Zákaznický účet
Na základě registrace kupujícího v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu a provádět objednávání zboží. Při registraci a objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje a při změněn údaje kupující je povinen je aktualizovat. Údaje, uvedené kupujícím, jsou prodávajícím považovány za správné. Přistup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem, prodávající nenese odpovědnost za případné zneužíti zákaznického účtu třetími osobami. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informaci nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu, a není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám. Prodávající může zrušit uživatelský účet, zejména když kupující svůj účet nevyužívá či v případě že kupující poruší své povinnosti. Kupující bere na vědomi že uživatelský účet nemusí byt dostupný nepřetržitě.
5. Platební podmínky a dodání zboží
Cenu zboží a náklady spojené s dodáním zboží může kupující uhradit následujícími způsoby: -bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího -bezhotovostně platební kartou /s uvedením variabilního symbolu platby/ -dobírkou v hotovosti při předání zboží -v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v společnosti Zásilkovna.cz Není-li uvedeno jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Zboží je kupujícímu dodáno -na adresu určenou kupujícím v objednávce -prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží. Náklady na dodání zboží jsou uvedeny v objednávce. V případě zvláštního požadavku kupujícího nese kupující riziko a dodatečné náklady spojené s náklady prodávajícího a dopravou. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručeni. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Daňový doklad – fakturu prodávající odesílá na emailovou adresu kupujícího nebo přiložen k dodávanému zboží. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladu na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
6. Odstoupení od smlouvy
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit, lhůta pro odstoupení činí 14 dnů ode dne převzetí zboží či poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika části, ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy. Při dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy nebo využít vzorový formulář. Odstoupeni od smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijeti formuláře. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu a nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže byt vráceno pro svojí povahu obvyklou poštovní cestou. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky za výjimkou nákladu na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem, jiný způsob vrácení je možný jen když kupující s tím souhlasí. Není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodů vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladu na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
7. Práva z vadného plnění
Při výskytu vady kupující může požadovat slevu, opravu zboží nebo výměnu za nové zboží, případně odstoupení od smlouvy. Prodávající rozhodne o reklamaci do tří pracovních dnů, reklamace včetně odstranění vad musí byt vyřízená do 30 pracovních dnů. pokud kupující způsobil vadu sám nebo věděl o vadě před koupí, právo z vadného plnění mu nenaleží.
8. Korespondence a řešení sporů
Korespondence se doručuje prostřednictvím elektronické pošty. Kupující souhlasí se zasíláním informaci souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího a s ukládáním cookies na jeho počítač. K řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, http//adr.coi.cz/cs a Evropské spotřebitelské centrum http//www.evropskyspotrebitel.cz
9. Prodávající je oprávněn k proději zboží
Na základě živnostenského oprávněni, vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České Republiky. Kopírování obsahu webových stránek prodávajícího je zakázáno bez jeho souhlasu. Prodávající nenese odpovědnost na chyby vzniklé z důvodu zásahu třetích osob do internetového obchodu nebo jeho využiti v rozporu z jeho určením. Prodávající má právo měnit a doplňovat obsah kupní smlouvy či obchodních podmínek.